Ogoszenia dotyczce forum, Problemy
Data Temat
2015-01-18 06:45 m jest zot rczk
2015-01-18 06:44 podzikowania dla rodzicw
2015-01-18 06:43 mile widziane z Paskiej strony
2015-01-18 06:43 rwnie o informacj
2014-04-04 19:28 czasem jeprostuje ale nie czesto poniewaz po kazdym wyprosto
2014-04-04 16:37 Ok, ide makaron odcedzac
2014-04-04 13:54 mam takie male pytanie:jestem w 9 tygodniu ciazy i mam czasa
2014-04-04 13:53 od kumpeli dowiedziałam się,że powinnam powiedzieć że J
2014-04-04 10:28 Słońce wyszło, to może jutro też będzie?
2014-04-04 06:54 Wiec jeszcze raz serdecznie zapraszam naWWW.forum.idealne.co
2014-04-04 02:22 Nie możecie włożyć.
2014-04-03 21:24 Fasolka może Ty tak działasz na upały??Ból głowy,wymiot
2014-03-27 11:55 ps.
2014-03-27 11:17 No ja sobie tego nie wyobrażam - w Naszej sytuacji, bo jeś
2014-03-27 10:47 Pić sie faktycznie chce, noi te uderzenia gorąca
2014-03-27 10:18 Nie bierze ona udziału w całej sprawie.
2014-03-27 09:49 do kosmetyczki??po co - przeciez można polożyć jogurt na
2014-03-27 09:14 podnoszę
2014-03-27 08:45 pa dziewczyny!!!!
2014-03-27 08:17 zaczynam od warzyw i owoców do świąt, a zaraz po jakaś z
2014-03-27 07:48 Tyszkiewicz faktycznie jest hrabianką, pochodzi z jednego
2014-03-27 07:20 5 kg w miesiąc można schudnąć samą dietą 1000kcl nie t
2014-03-27 06:52 Czytałam że co niektóra ma problem z wkładaniem tego wi
2014-03-27 06:24 Bo tak są dwie możliwości:
2014-03-27 05:55 Po wyciagnieciu szwow?
2014-03-27 05:24 'a ja mam pytanko.
2014-03-27 04:55 Bałam się trochę bo nie widziałam efektów ich pracy wcz
2014-03-27 04:25 berry o oczyszczaniu organizmu pisze w swoich książkach Mi
2014-03-27 03:53 Mówię Wam!
2014-03-27 03:25 I jeszcze jedno:
2014-03-26 02:54 a ja z tą blizną czuję się zablokowany i nie jestem w st
2014-03-26 02:22 to przykre ze tak na mnie naskoczyłas, a co do słodziku i
2014-03-26 01:49 Kremy nawilżające bezzapachowe, nie perfumowane., mozna za
2014-03-26 01:17 Zaplątuję się w wyrzuty sumienia by zaraz w następnej ch
2014-03-26 00:45 Poczekam jeszcze trochę, jak będzie gorzej to najpierw do
2014-03-26 00:14 Nie chce wydawać też dużo kasy na dekoloryzację, to ile
2014-03-25 23:43 Po kilku dniach plecy przestały boleć, zaczęły boleć pi
2014-03-25 23:13 jeszcze kilka dni temu moje włosy były stosunkowo długie
2014-03-25 22:42 moj maz mial Zabke -dlugi ma takie ze nie pytaj wrabiaj ludz
2014-03-25 22:12 Potem ktoregos wieczoru włączyłabym pornolka i wyciągnę
2014-03-25 21:43 Igm dodatni 0,84 (norma dodatni pow 0,65)
2014-03-25 21:13 Z czasem kobieta albo zaczyna używać silniejszego strumien
2014-03-25 20:43 A jestem zadowolona ponieważ atmosfera jest świetna,juz w
2014-03-25 20:12 mnie się wydaje, że dla 99,9% ludzi tutaj to nie przejdzie
2014-03-25 19:44 hej DZIEWCZYNY!!!!
2014-03-25 19:14 jednak w zakresie ginekologii jest tu inaczej niż w polsce
2014-03-25 18:45 Sukces!!
2014-03-25 18:15 Lary ja wiem skąd ty to wziąłeś-ty chłopie pijesz za du
2014-03-25 17:46 Boje sie, ze jak pojde spac to znow jakis przyjdzie..
2014-03-25 17:17 mi sie zaczal ostatnio z nowym facetem, więc nie wiem, jak